ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВ У СЕРЕДОВИЩІ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31319/2709-2879.2024iss2(9).318983pp82-89

Ключові слова:

таргет-маркетинг, інновація, сталий розвиток, цифрова економіка

Анотація

У сучасному суспільстві інноваційний розвиток Інтернету, великі дані, хмарні обчислення, штучний інтелект та блокчейн внесли значні зміни в життя та працю людей. На тлі швидкого розвитку та великого охоплення цифрової економіки підприємства повинні своєчасно переходити від традиційних маркетингових концепцій, моделей та методів до інтернет-маркетингу. Ця зміна повинна бути доповнена органічною інтеграцією онлайн та офлайн-підходів для задоволення потреб цифрової епохи. У цьому документі вперше аналізує вплив цифрової економіки на корпоративне маркетингове середовище та узагальнює існуючі проблеми, забезпечуючи цілеспрямовані інноваційні стратегії для підвищення конкурентоспроможності на ринку. Він спрямований на те, щоб підприємства могли постійно орієнтуватися на хвилю цифрової економіки та досягти сталого розвитку.

Посилання

Райко Д., Дрепін І., Масалаб О. Адаптація та оптимізація традиційних маркетингових стратегій до вимог цифрової економіки: виклики та можливості. Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки. 2024. № 328(2). С. 18–23. URL: https://heraldes.khmnu.edu.ua/index.php/heraldes/article/view/82 (дата звернення: 17.10.2024).

Дергоусова А., Токарева В., Панасюк І. Клієнтоорієнтований маркетинг в умовах цифровізації економіки. Економіка та суспільство. 2024. № 62. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/3901 (дата звернення: 17.10.2024).

Носань Н. Інноваційні маркетингові стратегії сучасного українського підприємства. Економіка та суспільство. 2024. № 59. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/3472 (дата звернення: 17.10.2024).

Корольов Д. Сучасний маркетинговий інструментарій антикризового управління компанією. Review of transport economics and management. 2024. № 11 (27). С. 58–64.

Прядко О.М., Чміль Г.Л., Олініченко К.С. Маркетингова координація інноваційних процесів в умовах цифровізації. Науковий погляд: економіка та управління. 2024. № 1. С. 84–90.

Савицька Н.Л., Чміль Г.Л. Нова парадигма маркетингу в умовах цифрової трансформації економіки. Вісник Сумського національного аграрного університету. 2020. №2 (84). С. 81–87.

Лошенюк О.В., Галан Л.В., Посохов І.М. Сучасні стратегії в міжнародному маркетингу. Вчені записки Університету «КРОК». 2022. №2 (66). С. 123¬–131.

Сєнкевич О.Ф. Цифрова трансформації територіальних управлінських систем: напрями та перспективи розвитку. Причорноморські економічні студії. 2020. Вип. 51. Ч. 1. С. 167–175.

Олініченко К.С., Прядко О.М., Клименко М.С. Маркетингові інструменти просування освітніх послуг за допомогою соціальних мереж. Маркетинг і цифрові технології. 2020. Том 4. № 3. С. 34–43. URL: https://www.mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/108 (дата звернення: 17.10.2024).

Васильцова С., Гасюк М. Роль цифровізація у трейд-маркетингової діяльності підприємств. Вісник Національного технічного університету" Харківський політехнічний інститут" (економічні науки). 2024. № 1. С. 64–67.

Далик В., Продеус О., Федорига З., Бабій С. Формування стратегії цифрового маркетингу в умовах висококонкурентного середовища. Академічні візії. 2023. № 19. URL: https://www.academy-vision.org/index.php/av/article/view/367 (дата звернення: 17.10.2024).

Балик У.О., Лошенюк І.Р., Вейдер Т.М. Щодо ролі цифрових технологій у трансформації міжнародного маркетингу: виклики та перспективи. Актуальні питання економічних наук. 2024. № 1. URL: https://a-economics.com.ua/index.php/home/article/view/7 (дата звернення: 17.10.2024).

Rayko D., Drepin I., Masalab O. (2024) Adaptatsiia ta optymizatsiia tradytsiinykh marketynhovykh stratehii do vymoh tsyfrovoi ekonomiky: vyklyky ta mozhlyvosti [Adaptation and optimization of traditional marketing strategies to digital economy requirements: challenges and opportunities]. Bulletin of Khmelnytsky National University. Series: Economic Sciences, vol. 328 (2), pp. 18-23. Available at: https://heraldes.khmnu.edu.ua/index.php/heraldes/article/view/82 (accessed 17 October 2024).

Dergousova A., Tokareva V., Panasyuk I. (2024) Kliientooriientovanyi marketynh v umovakh tsyfrovizatsii ekonomiky [Customeroriented marketing in the conditions of digitalization of the economy]. Economics and society, vol. 62. Available at: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/3901 (accessed 17 October 2024).

Nosan N. (2024) Innovatsiini marketynhovi stratehii suchasnoho ukrainskoho pidpryiemstv [Innovative marketing strategies of the modern Ukrainian enterprise]. Economics and society, vol. 59. Available at: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/3472 (accessed 17 October 2024).

Korolev D. (2024) Suchasnyi marketynhovyi instrumentarii antykryzovoho upravlinnia kompaniieiu [Modern marketing tools of anti -crisis management of the company]. Review of Transport Economics and Management, vol. 11 (27), pp. 58-64.

Pryadko O. M., Chmil G. L., Olinichenko K. S. (2024) Marketynhova koordynatsiia innovatsiinykh protsesiv v umovakh tsyfrovizatsii [Marketing coordination of innovative processes in the conditions of digitalization]. Scientific view: Economics and Management, vol. 1, pp. 84-90.

Savitskaya N. L., Chmil G. L. (2020) The new marketing paradigm in terms of digital economy transformation [New Marketing paradigm in the conditions of digital transformation of the economy]. Bulletin of Sumy National Agrarian University, vol. 2 (84), pp. 81-87.

Loseyuk O. V., Galan L.V., Posokhov I. M. (2022) Suchasni stratehii v mizhnarodnomu marketynhu [Modern strategies in international marketing]. Scientists of notes of the University "KROK", vol. 2 (66)), pp. 123-131.

Senkevich O. F. (2020) Tsyfrova transformatsii terytorialnykh upravlinskykh system: napriamy ta perspektyvy rozvytku [Digital transformation of territorial management systems: directions and prospects of development]. Black Sea Economic Studies, vol. 51 (61)), pp. 167-175.

Olinichenko K. S, Pryadko O. M, Klimenko M. S. (2020) Marketynhovi instrumenty prosuvannia osvitnikh posluh za dopomohoiu sotsialnykh merezh [Marketing tools for promoting educational services through social networks]. Marketing and digital technologies, vol. 4 (63)), pp. 34-43. Available at: https://www.mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/108 (accessed 17 October 2024).

Vasyltsova S., Gasyuk M. (2024) Rol tsyfrovizatsiia u treid-marketynhovoi diialnosti pidpryiemstv [The role of digitalization in traid marketing activity of enterprises]. Bulletin of the National Technical University "Kharkiv Polytechnic Institute" (Economic Sciences), vol. 1,

pp. 64-67.

Dalyik V., Prodeus O., Fedoriga Z., Babiy S. (2023) Formuvannia stratehii tsyfrovoho marketynhu v umovakh vysokokonkurentnoho seredovyshcha [Formation of digital marketing strategy in a highly competitive environment]. Academic visions, vol. 19. Available at: https://www.academy-vision.org/index.php/av/article/view/367 (accessed 17 October 2024).

Balik V. O., Loseyuk I. R., Vader T. M. (2024) Shchodo roli tsyfrovykh tekhnolohii u transformatsii mizhnarodnoho marketynhu: vyklyky ta perspektyvy [On the role of digital technologies in the transformation of international marketing: challenges and prospects]. Current issues of economic sciences, vol. 1. Available at: https://a-economics.com.ua/index.php/home/article/view/7 (accessed 17 October 2024).

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-26

Номер

Розділ

ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ