ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ЦИФРОВИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
DOI:
https://doi.org/10.31319/2709-2879.2023iss2(7).293749pp63-69Ключові слова:
цифровий маркетинг, маркетингові комунікації, розвиток підприємства, інформаційна економіка, таргетована рекламаАнотація
У статті доведено, що розробка інформаційних технологій різко змінила структуру витрат компаній на маркетингові комунікації, в яких витрати на Інтернет комунікацію почали зростати найшвидшими темпами. Основні характеристики цифрових маркетингових комунікацій є їх персоналізація, таргетування, інтеграція в загальну систему компанії маркетингових комунікацій, висвітлення всіх каналів цифрових комунікацій та зосереджуються на постійному діалозі з користувачем. Систематизовано класифікацію маркетингових комунікацій із включенням цифровізації, що дало можливість показати поточний процес інтеграції системи маркетингової комунікації, формування нового типу рекламних кампаній – TTL (through the line), зміна в центрі (ідеї) комунікативних стратегій (перехід від стратегій, заснованих на традиційний до цифрових маркетингових комунікацій). Показано, що метрика оцінювання ефективності цифрових маркетингових комунікаціях повинна базуватися на поведінковому підході, а саме на моделі поведінки споживачів в Інтернет середовищі з включенням циклу залучення споживачів.
Посилання
Баран Р. Формування маркетингової комунікативної політики туристичних підприємств в умовах розвитку цифрових комунікацій. Економічний аналіз. 2021. № 31(2). С. 80-89.
Ігнатенко Р.В. Цифрові комунікації в маркетингу: сутність та перспективи розвитку в умовах пандемії COVID-19. Scientific Notes of Lviv University of Business and Law. 2021. № 31. С. 40-46.
Марцінковська О., Легкий О. Організаційні аспекти впровадження CRM-систем у діяльність підприємства. Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. 2019. № 23. С. 81-85.
Пономаренко І.В., Сапян А.С. Інструмент Інтернет-маркетингу – SEO-оптимізація сайту підприємства. Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку. Серія: Економіка та менеджмент. 2021. № 25. С. 84-89.
Ареф’єва О., Титикало В., Ареф’єв С. Розвиток підприємства на основі комплексної вартості в контексті цифрового маркетингу. Адаптивне управління: теорія і практика. Серія Економіка. 2023. № 15(30).
Смирнова Т., Голей Ю. Взаємозв’язок комунікацій підприємства з процесом формування маркетингової стратегії. Актуальні питання у сучасній науці. 2023. № 5 (11).
Садовяк М.С., Секретар І.В., Любчинський Л.І., Бобко О.В., Тимкевич Т.С., Цвик С.Р. Роль цифрового маркетингу в діяльності бізнес-структури. Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: «Економічні науки». 2023. № 8. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/42528/1/16934017349379.pdf https://chmnu.edu.ua/wpcontent/uploads/2019/06/Ekonomika-i-suspilstvo-18-2018.pdf#page=551 (дата звернення: 30.09.2023).
Янковець Т. Стратегічне управління цифровим маркетингом. •Scientia•fructuosa (Вісник Київського національного торговельно-економічного університету). 2022. № 145(5). С. 93-112.
Baran R. (2021). Formuvannia marketynhovoi komunikatyvnoi polityky turystychnykh pidpryiemstv v umovakh rozvytku tsyfrovykh komunikatsii [Formation of marketing communicative policy of tourist enterprises in the conditions of development of digital communications]. Ekonomichnyi analiz. no. 31(2), pp. 80-89.
Ihnatenko R.V. (2021). Tsyfrovi komunikatsii v marketynhu: sutnist ta perspektyvy rozvytku v umovakh pandemii COVID-19 [Digital Communications in Marketing: The Essence and Prospects for Development in Pandemia Covid-19]. Scientific Notes of Lviv University of Business and Law. no. 31, pp. 40-46.
Martsinkovska O., Lehkyi O. (2019). Orhanizatsiini aspekty vprovadzhennia CRMsystem u diialnist pidpryiemstva [Organizational aspects of implementation of CRM systems into an enterprise activity]. Regional aspects of development of productive forces of Ukraine. no. 23,
pp. 81-85.
Ponomarenko I.V., Sapian A.S. (2021). Instrument Internet-marketynhu – SEO-
optymizatsiia saitu pidpryiemstva [Internet marketing tool-SEO-optimization of the enterprise site]. Problems of innovation and investment development. Series: Economics and Management. no. 25, pp. 84-89.
Arefieva O., Tytykalo V., Arefiev S. (2023). Rozvytok pidpryiemstva na osnovi kompleksnoi vartosti v konteksti tsyfrovoho marketynhu [Development of the enterprise on the basis of complex value in the context of digital marketing]. Adaptive management: theory and practice. Series Economy. no. 15(30).
Smyrnova T., Holei Yu. (2023). Vzaiemozviazok komunikatsii pidpryiemstva z protsesom formuvannia marketynhovoi stratehii [The interconnection of enterprise communications with the process of forming a marketing strategy]. Topical issues in modern science. 2023. № 5 (11).
Sadoviak M.S., Sekretar I.V., Liubchynskyi L.I., Bobko O.V., Tymkevych T.S., Tsvyk S.R. (2023). Rol tsyfrovoho marketynhu v diialnosti biznes-struktury [The role of digital marketing in business structure activity]. International scientific journal "Internauka."Series: "Economic Sciences". no. 8. Available at: https://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/42528/1/16934017349379.pdf https://chmnu.edu.ua/wp-content/uploads/2019/06/Ekonomika-i-suspilstvo-182018.pdf#page=551 (accessed 30 September 2023).
Yankovets T. (2022). Stratehichne upravlinnia tsyfrovym marketynhom [Strategic digital marketing management]. •Scientia•fructuosa (Bulletin of Kyiv National University of Trade and Economics). no. 145(5), pp. 93-112.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
a. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
b. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
c. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).